THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

marți, octombrie 27, 2009

Uneori mă întreb de ce mă iubeşti.

Oare care sunt momentele în care inima începe să-ţi bată în stomac, ochii încep să-ţi strălucească şi tot ceea ce-ţi trece prin cap este cum să faci să mă săruţi?Sunt curioasă ce-ţi declanşează dorinţa şi care este minutul exact în care ţi se trezesc fluturaşii.

Aş da orice să ştiu care a fost clipa în care ai spus : "da, am găsit-o şi pe Ea am s-o iubesc mereu" şi mai ales, care-mi sunt gesturile ce te trezesc din rutină şi care te fac să mă descoperi şi să mă iubeşti mai mult, câte un pic în fiecare zi.



Să fie oare:
- modul în care te ţin de deget înainte să adormi?
- modul în care te sărut cum îmi place mie sau momentele de sărut ud, în care caut să găsesc primul nostru sărut: perfect?
- modul în care-ţi cânt afon şi enervant ultimele hituri atunci când suntem certaţi?
- momentele în care ţip la tine şi te gonesc şi-ţi spun că sunt atât de supărată încat nu cred că o să-mi mai treacă vreodată sau cele în care vin spăşită şi-mi cer scuze, mai mult din priviri şi gesturi decât din vorbe?
- mirosul meu de care eşti fascinat?
- momentele în care pur şi simplu radiez pentru că ziua a ieşit aşa cum am plănuit sau că tu ai făcut în sfârşit, aşa cum am zis eu? :)
- momentele în care-mi pun mâna în şold şi bat din picior şi trântesc uşi şi plâng pentru că m-ai criticat?
- modul în care mănânc, în care râd sau în care înjur?
- momentele în care eman feminitate şi senzualitate prin toţi porii sau cele în care îţi apar cu tricoul pătat de ciocolată, părul nespălat şi fericită fiind pentru că am dormit şi lenevit toată ziua şi n-am făcut duş până atunci?
- faţa mea de dimineaţă...despre care-mi spui că este mai frumoasă decât a unor femei superbe care au stat toată ziua în faţa oglinzii?


Şi ar mai fi multe de zis, însă mă întreb: dacă nu m-ai cunoaşte, oare te-ai mai îndrăgosti de mine?
M-ai putea accepta aşa cum sunt?
Ai mai fi în stare să te îndrăgosteşti de mine câte un pic în fiecare zi?
Oare m-ai mai visa noaptea, trezindu-te cu impresia că te urmaresc ziua?
Nu ştiu...mă intreb...

1 comentarii:

Ana Luiza spunea...

Dragostea e o enigma:) ce se descopera in doi... :X:X