THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

duminică, octombrie 18, 2009


Asa sunt eu...


SUNT: unică și irepetabilă (ca toate ființele umane)...si indragostita`:x
AŞ VREA: să nu devin vreodată meschină sau ipocrită
PĂSTREZ: Doar amintiri. Nu mă atașez de obiecte și nu colecționez.
MI-AŞ FI DORIT: Să am ochii negrii și să mă cheme altfel. Nu știu cum. Altfel.
NU ÎMI PLACE: să fiu jignită sau suspectată de nesinceritate.
MĂ TEM: (cel mai tare) de mine.
AUD: văd, simt.  Am toate simțurile funcționale (Acum aud B.U.G Mafia)
ÎMI PARE RĂU: când greșesc.
ÎMI PLAC: cărțile si animalele.
NU SUNT: mincinoasă. Nici rea.
DANSEZ: Mereu cand am ocazia.
CÂNT: Rar, dar am ureche muzicală. Și voce. Cânt mult sub dus…sau cand sunt singura.:)
NICIODATĂ : nu știi ce iți aduce ziua de mâine. Nici eu nu știu…
RAR: sunt pesimistă și nu găsesc nicio soluție.
PLÂNG : Extrem de des.
NU SUNT ÎNTOTDEAUNA:  veselă.
NU ÎMI PLACE DE MINE: când nu am simțul umorului. Mi se mai întâmplă…
SUNT CONFUZĂ: când nu primesc feed-back.
AM NEVOIE: de libertate, încredere, iubire,atenție și tandrețe.
AR TREBUI: Să nu mai fiu atât de sensibilă la critici și reproșuri. Să mai schimb câte ceva pe ici, pe colo…

6 comentarii:

Grațiela spunea...

esti foarte placuta ;))... si linistita... ma faci sa ma cred crizata:))... si nush de ce ai fi vrut ochi negri si alt nume. Al tau e chiar frumos si daca nu iti mai place Livia putem oricand sa te strigam Andreea :> ... deci ambele sunt frumoase...

Nu-mi plac ochii negri. Chiar iti admiram azi intr-una din ore ochii cenusii :X

Andi spunea...

Deci asta ar trebui sa o folosesti ca o leapsa.. e interesant...


animale: Pisicile:X:X:X:X:X

Livia`` spunea...

Daaaa`:x`
Pisicileee`:))

Evelyn spunea...

Ia sa`mi canti si mie:))

Evelyn spunea...

Gratiela, eu am ochii negrii.Deci, te rog!

Livia`` spunea...

Ok,cand si unde?Si...ce anume?:))