THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

luni, octombrie 26, 2009

              "O frumuseţe atât de perfectă,încât te stinghereşte oarecum,îţi retează iniţiativa.Arată proaspătă şi fragedă aşa cum a zămislit-o natura,fără nicio adăugare.Un zâmbet sfielnic,fecioresc,pare încremenit pe faţa ei.Dominanta care se desprinde imediat din trăsăturile ei e puritatea.Dumnezeule,prea multe calităţi la un loc !E imposibil să-i realizezi goliciunea cu ochii minţii.Aş zice că e o impietate chiar să gândeşti obscen în apropierea ei.O privesc lacom şi simt că mă farmecă,îmi face bine,din ce în ce mai bine !
             Ochii noştri încep a se război între ei fără pricină,iar această luptă durează peste două,trei minute.
O pădure trece prin noi,fără s-o vedem,un râu ne taie calea,dar îl sărim fără a şti cum.Dacă trebuie să ne revedem,destinul va avea grijă să ne pună din nou faţă în faţă !"(Mihail Drumes-"Scrisoare de dragoste")


2 comentarii:

Evelyn spunea...

Am aceasta carte in biblioteca si sper rusinea mea n`am citit`o!

Frumos pasaj,o sa ma apuc de ea!

Livia`` spunea...

Poi hai,baga viteza,merita !