THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

duminică, octombrie 25, 2009

Temă la limba română:Redactarea unei scrisori sau a unui discurs,utilizând limbajul vechi`:)

Mihaela drăguţo,

           Dupe o mică vacanţă epistolară,începui den nou să îţi aştern pre hârtie gândurile şi păţaniile.Îmi pare reu că nu venii la aniversarea ta.Muma mia fu bariera preste cari nu putui trăce.Zisa-mi:
           -Cum făceai-ai sângură un drum atât de lung şi primedgios?
În  schimb,participai cu închipuirea,aşa că ştiu totu ce iaste şi ce nu iaste,chear mai bene decât o martoră ochiulară.Vroiesc să-ţi dzi că mi-e duor să merem la mare şi să ne giucăm în nisip ca doă nebune,mi-e duor de o criză de râs în faţa oglinzii în timp ce pă dânţi spălane-vum,mi-e duor să stăm la taclale pă furtună arzănd o lumânare cu scorţişoară,mi-e duor să fim întru taxiu,să ningă şi să s-audă “Întru nu ştiu cari vară,întru nu ştiu cari sară…”,mi-e duor să plănuim cum o să salvăm animalele părăsîte…



           Sânceră să fiu nu-mi place că crescurăm şi numai ştim să visăm.Vreu înapoi vremile ălea,prietenă dragă!
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
           Pusăi puncti,puncti.Numai putui.Sînt obosită.Închei epistola,rugându-te să-mi răspunzi foarte urgent.Apropo,cum stai cu dragostea?Evoluezi tot în azur,printre luceferi,sau coborîşi gios,pă pământ?Dă de veste,mor de curiozitate.
                                                                                      

În aşteptare,
Te pupai,a ta prietenă pă veci,
Livia.

5 comentarii:

PlasticFantastic spunea...

"chear mai bene decât o martoră ochiulară" - =)))) M-ai terminat cu faza asta! :)))

Cu siguranţă ţie ţi-a ieşit mai bine decât mi-a ieşit mie tema asta!

Livia`` spunea...

:))`Am ras singura cand am vazut ce a iesit`:))
Ms mari`:*Ma bucur ca iti place`:)

Evelyn spunea...

Animalele parasite?:)))


Mda cu totii vroiam sa fim veterinari =))

Ana Luiza spunea...

Si eu vroiam sa fiu veterinar:))

Anonim spunea...

Howdy,
We are representing Hair Loss news. We manage a lot of web sites, and we found your website trought the net. We are asking if you'd like to exchange links with us. Actualy we are searching for links to our websites, if you are interested please visit our site, on the right menu you may find the directory link, there you can submit your internet site and exchange links with us...
Our webpages are excellent ranked, and they're going to be better in the subsequent days...
Thank you very much, and I am sorry if i put the data in a wrong place, that because I could not find the contact link..
Best regards
Keepingmyhair Staff.
[url=http://www.keepingmyhair.com/contactus]Hair loss news[/url]