THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

miercuri, octombrie 28, 2009

O zi specială...



       Aş vrea să am puterea de a-mi proiecta o zi doar a mea, zugrăvită conform regulilor, dorinţelor şi plăcerilor mele. O zi care să nu afecteze pe nimeni...ci pur şi simplu să-mi aducă doar fericire.
În "ziua mea" aş vrea:

- să fie soare. Să mă trezesc dimineaţa, să dau drumul la maxim la muzică
- să pot să dansez şi să cânt pe stradă atunci când la radio aud una dintre melodiile mele preferate
- să urc pe Colegiu şi să mănânc pizza
- să mă îmbrac în rochiţa mea preferată, chiar dacă afară e ger
- să gust din toate chestiile de care mi-e poftă
- să am curaj şi să spun exact ceea ce simt
- să probez multe rochii de prinţese
- să pictez şi să fac o groază de poze
- să merg cu o maşină decapotabilă, îmbrăcată ca într-un film din anii 60' şi să mă las pe spate, cu mâinile întinse, în timp ce soarele îmi bate puternic în ochelarii de soare negri
- să se oprească circulaţia, iar eu cu EL să dansăm vals în central oraşului
- să aud ce gandesc ceilalţi despre mine
- să fiu cu ele într-o cameră colorată, îmbrăcate în pijamale şi să sorbim dintr-o şampanie scumpă şi cu muuulte bule, în timp ce povestim vrute şi nevrute şi râdem, râdem ca nebunele
-să facă absolut toţi ceea ce vreau eu şi să-mi dea dreptate
- să merg pe role, să fac bungee, parapantă, paraşută(fără să-mi fie frică), să mă dau cu placa
 - să-mi pun pierce în limbă sau sprânceană
- să-mi fac un tatuaj pe umăr
- să lupt pentru fericirea mea
- să fim doar noi Doi`:x

PS: Ziua voastră cum ar arăta?

6 comentarii:

Ana Luiza spunea...

ai vise frumoase:X

Grațiela spunea...

ehh...pai cam ce vrei tu nu implica ultimul punct... sau e pe etape?

Livia`` spunea...

Multumesc Japo`:)
Ba da Grati,dar singuri in tot Universul,fara lumea asta rea`,doar Noi doi`,unul in bratele celuilat`:x

Grațiela spunea...

;;) :x...

Radu spunea...

Apropo de chestia asta, eu si familia mea am decis ca fiecare dintre noi sa`si aleaga o saptamana din tot anul, iar in saptamana aceea toti vor face ce vrea respectivul/a.Ideea nu se aplica daca e vorba de scoala sau servici.Ar trebui sa incercati si voi, e fain
PS: Va sfatuiesc sa alegeti ultimii saptamana, ca sa va puteti razbuna;))

Livia`` spunea...

Foarte tare ideea asta Radu`:)