THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

duminică, octombrie 18, 2009

Eu sunt tu…

Eu sunt picatura de vis ce aluneca pe buzele tale deschise,
Eu…sunt intr-o continua miscare,
Sunt intr-o permanenta cautare de tine
Sunt EU si TU …
Ghemuiti  cu genunchii la piept
Privindu-ne neclintiti
Vesnicie dupa vesnicie
Suntem,
Zambet si plans,suflete aburite de
Dor…
Suntem real si real…visam etern.
Cand TU esti Eu
Si  EU sunt TU.
Ne cantam dorul
Imbratisandu-ne in curgerea lina rubinie
A pasiunii innecate
Suntem un intreg
Ce nu concepe curgerea…
Separat.
Ne ascultam bataile inimii
Batand ritmat si simultan
Cuvintele tac,
Atunci cand trupurile noastre
Isi povestesc dorinta
De veacuri…
Nestiute,neintele,nescrise…
Decat de noi..de prezentul nostru.
Eu sunt El...El esti TU…
TU
Tu esti timpul meu prezent
Tu te-ai implantat in sufletul meu plutitor
Tu ...mi-ai penetrat linistea
Tu esti acum trairea mea
In care nu exista dezamagiri…si nici tristete
In care lacrimile mi le alungi
Cu zambet de fluturi albastri
Ce au tesut o punte
Din raze-iluzii…
Din ale lor palme mi-am luat avantul…
Mi-am inaltat aripile crescute,dar uitate demult in mine
Crescute din inima…din vise  infasurate .
Tu mi-ai limpezit  sufletul
Cu picuri de apa albastra...stravezie si pura
Tu esti EU.
Eu te astept
Imi las in urma corpul pe care tu doresti
Sa il cunosti…sa poti simti…
Sa-mi desenezi…pictand
Trairi...in care sa nu mai stiu
Cine sunt?! ...Tu esti Eu ? sau Eu sunt...Tu?

0 comentarii: