THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

vineri, octombrie 30, 2009

1 an si 2 luni...:x


Ahh, dragostea asta, bat-o vina! Face victime mai ceva ca o bombă nucleară… şi iată că şi eu, ca şi celelalte fiinţe vulnerabile, am căzut în capcana ei… A apărut sub forma unui băiat drăguţ, cu ochii căprui şi zâmbet frumos,(pe care apropo, îl cunosc de când eram nişte copii inocenţi şi fără griji) şi mi-a invadat visele şi gândurile! Acum s-a întâmplat şi nu mai am scăpare… când nu-l văd mi-e dor de el,iar când e lângă mine şi-mi vorbeşte, mă emoţionez şi simt acei fluturaşi...
Viaţa pare atât de colorată acum, încât nu-mi mai pasă de detalii şi nimicuri …şi acum mi-aş exprima fericirea printr-un strigăt de bucurie, dar nu pot… nu vreau să trezesc vecinii… Aşa că scriu aici, iar alături pun o poezie care să reprezinte tot ceea ce simt în momentul ăsta şi să nu uit…LA MULŢI ANI,iubite!! Azi s-a împlinit un an şi două luni de când trăim fiorii unei frumoase iubiri…
Mulţumesc că te-am reîntâlnit!:x



 EA caută răspunsuri… EL i le dă…
EA este un copil…  EL o veghează…
EA îl simte… EL nu realizează…
EA e sufletul lui… EL e sufletul ei…
EA plânge… EL îi şterge lacrimile şi le adună într-un sipet!
EA e viaţa… EL o menţine.
EA îl iubeşte… EL o iubeşte!
…şi totul e frumos!

5 comentarii:

Grațiela spunea...

Frumos! Mult inainte!! >:D<

Andi spunea...

Mult inainte >:D<

Radu spunea...

Vad ca iti plac fluturasii:)
Ma bucur pentru voi:*
Amintiri frumoase...8->

Ana Luiza spunea...

felicitari!:X sunteti foarte frumosi impreuna:*

Livia`` spunea...

Multumesc colegutzi`:)