THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

luni, octombrie 19, 2009

E frumos...





Sa te indragostesti pana peste cap, chiar daca stii ca maine vei fi la pamant. E bine sa te bucuri de viata si sa razi cand oricum ai prea multe probleme. Imi aduc bine aminte de primii fluturasi in stomac si de toate stangaciile indragostelii. De fapt, nu stiu prea sigur de ce scriu asta. E doar o chestie cu care m-am trezit de dimineata in cap. In rest, viata se scurge la fel. La fel de frumos si la fel de urat. Tu decizi cum...

Ne-Yo - Sexy Love
Vezi mai multe video din Muzica

6 comentarii:

Grațiela spunea...

Cata dreptate ai :X:X

si cati fluturi in stomac am eu :))
in fiecare zi :)

PS: Nu stiam ca ti-ai refacut blogul... asadar ma bucur sa descopar acest fapt :*:*

Andi spunea...

Uneori e mai bine sa fi dezamagit decat sa ai regrete...asa ca e mai bine sa iubesti si sa fi dezamagit, decat sa nu iubesti si apoi sa regreti ca ai facut asta:X

asa ca foarte bine faci:X

Livia`` spunea...

Stiu`:)


:X

Livia`` spunea...

Si eu ma bucur Gratzi ca mi`am refacut blogul`:x

Evelyn spunea...

Indragosteli, indragosteli...:))


Pierdere de timp:P

Livia`` spunea...

Eve,o sa`ti dai seama la un moment dat in viata ca gresesti prin ceea ce spui acum...Nimic nu se compara cu dragostea`,nimic !!