THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

joi, februarie 11, 2010

Acum că mă iubeşti, ţi-e bine?



  • Vrei să mă vezi, vrei să mă atingi, vrei să-mi vorbeşti?
  • Vrei să mă uiţi, să mă renegi, să mă ştergi din mintea ta?
  • Mă compari cu toate şi nu mă regăseşti în niciuna?
  • Îţi imaginezi viaţa fără mine?
  • Dacă aş pleca definitiv şi nu aş mai spune absolut nimic niciodată, ai fi trist sau fericit?
  • Mă chemi în fiecare zi, chiar dacă ştii că nu te aud?
  • Ai da orice să mă vezi fericită?
  • Dacă într-o zi aş fi supărată pe ploaie, ai fi în stare s-o baţi?
  • Ştii să-mi iei apărarea în faţa tuturor?
  • Ştii să lupţi pentru iubirea ta?
  • Poţi să mă ierţi dacă greşesc?
  • Poţi să mă asculţi chiar şi atunci când tac?
  • Poţi să-mi citeşti în ochi?
  • Poţi să mă vrei chiar şi atunci când nici eu nu mă vreau?
  • Vei şti să mă iubeşti, atunci când toţi mă urăsc?
  • Ce crezi că e iubirea până la urmă?
Ştii de ce te întreb? Pentru că eu ştiu cum e să te iubesc…

6 comentarii:

Coc spunea...

DA MI-E BINE!!! dar tie iti e bine?



-da vreau sa te vad, sa te ating, sa iti vorbesc!
-nu, nu vreau sa te uit, nu vreau sa te reneg, nu vreau sa te sterg din mintea mea! esti intiparita in mintea si in inima mea!
-nu te compar cu nici una pentru ca tu esti unica si deosebita!
-nu, nu imi imaginez viata fara tine!
-as muri de tristete si te-as cauta pana te-as gasi!
-da te chem in fiecare zi chiar daca stiu ca nu ma auzi!
-da as da orice sa te vad fericita!
-as omora-o in bataie!
-da stiu sa iti iau apararea in fata tuturor!
-da stiu sa lupt pentru iubirea TA!
-da pot sa te iert daca gresesti!
-da, pot sa te ascult chiar si atunci cand taci!
-da, pot sa iti citesc in ochi!
-DA, pot sa te vreu chiar si atunci cand tu nu te vrei!
-eu intotdeauna de iubesc, nu ma intereseaza de cei din jur!!!
- IUBIREA- tot ce am mai de pret pe lumea asta sa ii ofer unei persone langa care vreau sa imi petrec tot restul vietii, sentimentul suprem, TOTUL!!!


stii de ce iti raspund? pentru ca eu te iubesc din tot sufletul si pentru ca eu esti cea careia ii dau iubirea mea!!!

Coc spunea...

pentru ca tu esti cea careia ii dau iubirea mea* scuze:))

Livia`` spunea...

:))`:x`
Ce dragalas`:x`
Ma bucur ca ai raspuns...inseamna enorm pentru mine`:x
Te iubesc...

PS:...Nobody`s going 2 love me better,I must stick with U forever...:x`

Grațiela spunea...

how cute ^_^

Evelyn spunea...

This is loveeeeeeeeeeeeeeeeeeee!:x

Coc spunea...

True love:X

Te iubesc frumoasa mea>:D<:X:X:*:*