THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

luni, ianuarie 25, 2010

Gataaaa !!


Mi-au fost furate lacrimile…Pentru că ştiu sigur că mai am...dar nu le văd, nu le simt şi nu pot să le chem.
Mi-e dor să plâng în hohote…
Mi-e dor să râd...
Mi-e atât de dor să fiu pe deplin fericită... 

Doamne…nici nu mai ţin minte ce e aia…să fii fericit, e de bine, nu?

Trebuie să fii cu adevărat stupid să nu-ţi mai aduci aminte ce e fericirea. Însă eu am uitat. Şi dau vina pe 2009!

Şi pe oamenii care mint şi sunt răi şi doar folosesc alţi oameni ca să-şi afle ei răspunsurile...
Nu-mi plac oamenii care mint. Şi nici cei care îşi răspund lor înainte să-mi răspundă mie. Oare nu-mi mai plac oamenii?

Aş vrea să am timpul necesar să mă descompun. Să pot sta în casă până când găsesc modalitatea de a-mi scoate tot dorul şi sentimentele triste din suflet...sau până aş găsi modalitatea să-mi scot sufletul.
Să-l calc...poate aşa am să mă gâdil şi am să râd şi eu!

Sunt atât de nervoasă pe nişte oameni...sunt nervoasă pe cuvinte, de ce există cuvinte? De ce ne spunem cuvinte? Serios acum…oricum, ce spunem o să se piardă în van. N-are niciun sens.

Oamenii sunt răi şi nebuni şi ciudaţi!!! Nu mai vreau să cunosc oameni...să dispară toţi. Se gândesc numai la ei.

Cum să te gândeşti numai la tine, când cel din faţa ta îţi zice să te gândeşti şi la el?

Oamenii sunt răi. Şi cineva mi-a furat lacrimile. Am uitat ce e fericirea…

Iar eu nu urăsc...şi nu pot să stau supărată pe cineva…şi nu mint…şi am suflet...şi merit...dar se pare că UNIVERSUL este de altă părere.

Poate am fost prea scorpie în 2009 şi m-au ajuns blestemele şi poate am şi plâns cam mult şi uite aşa am rezolvat dilema.

Draga Livia,

Pentru că în 2009 ai plâns de ţi-ai stors şi inima, ţi-am furat lacrimele. A, şi pentru că ai acţionat pentru prima dată, iresponsabil, rece şi rău, ţi-am luat dreptul la fericire! Aşa că, în 2010, o să ţi se întoarcă roata, ai să ai un an de *****, în care ai să cunoşti numai oameni răi, pe care o să-i doară în *** de tine.

Cu drag,

Comisia Centrală a Universului.

Ştiţi ce? Eu îmi vreau lacrimile înapoi. Şi vreau să fiu rea…cum fac să fiu rea? Cum fac să uit şi să nu mă mai agit?
Cum naiba să fac să nu mă mai doară???

Şi nu e frumos să înjuraţi!
P.S: The one I love…is not included in this description`…
Cheers`! :)

4 comentarii:

Grațiela spunea...

Huh. M-ai derutat complet. :|

Oricum, daca te face sa te simti mai bine, intr-adevar... nu exista fericire :D e numai o stare de spirit.

Livia`` spunea...

De ce te`a derutat Gratiela?
E chiar asa complicat?:p...
Exista si fericire,dar cand vine se duce foarte repede...si ramane de multe ori in locul ei pesimismul...
Whatever...:-j

Coc spunea...

stii foarte bine ca eu intodeauna am facut tot ce mi-a stat in putere sa te fac fericita. daca ceilalti te-au dezamagit nu trebuie sa pui la suflet,ci trebuie sa fi tare. eu te iubesc scumpa mea mai mult decat isi poate imagina oricine pe lume>:D<:X:X:*:*

Livia`` spunea...

Şi eu te iubesc !!!`:x
Şi-ţi mulţumesc că eşti întotdeauna alături de mine...am să ţin cont de ceea ce`mi spui.:*:*