THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

luni, martie 08, 2010

TE IUBESC :


1.Pentru că  am descoperit un cu totul alt om sub imaginea de tip de bani gata.
2.Pentru că povestea noastră de iubire a început încă din copilărie...
3.Pentru că mi-ai fost alături indiferent de situaţie.
4. Pentru că îţi pricep glumele şi mi le pricepi şi tu (de obicei) pe ale mele.
5. Pentru că acum 1 an şi şase luni ai început să asculţi muzică pe placul meu, iar în prezent aproape toate melodiile plăcute de unul îi plac şi celuilalt.
6.Pentru că am un carneţel cu jurăminte de la tine.:X
7. Pentru că ştii ce îmi place fără să îi întrebi pe alţii.
8.Pentru că ai o răbdare enormă cu mine şi îmi accepţi toate figurile mele de om cu inimioara meschină şi minte aiurită(da,am figuri...uneori:-”)
9.Pentru că încerci să mă pricepi.
10. Pentru că deja ştii după dupa tonul vocii mele, chiar şi după cum îţi scriu pe mess dacă mă simt bine sau nu.
11. Pentru că eşti singurul care m-a ţinut în braţe pentru a mă linişti când plângeam.
12. Pentru că eşti romantic.
13. Pentru că azi ştii ce culoare au ochii mei.
14.Pentru că eşti fascinat de părul meu.:P.
15. Pentru că îţi dai seama atunci când mă machez un pic altfel...
16.Pentru că ai ochii unici, o combinaţie de căprui cu pigmenţi verzi.:X
17. Pentru că totdeauna m-au fascinat gâtul şi mâinile tale.
18.Pentru că ai veni cu mine oriunde aş vrea,indiferent de starea ta de spirit.:D
19. Pentru că ştii să îmi săruţi buzele aşa cum nu a ştiut nimeni.
20. Pentru că te înţelegi bine cu părinţii mei.
21.Pentru că ne ştim din copilărie.
22.Pentru că adoram să stau numai cu tine când eram mică...uneori chiar nu ştiam ce să mai inventez ca să mă lase la tine.:))
23.Pentru fapta ta frumoasă de Revelion...şi pentru că doar datorită ţie,Revelionul nu a fost oribil.
24. Pentru că îmi gâdili orgoliul de fiecare dată cînd te întreb ce îţi place la mine şi de ce mă iubeşti.
25.Pentru că...de fapt îmi place cum conduci...m-aş plimba cu tine non-stop.:P
26.Pentru că mă iubeşti...şi mi-ai spus-o de atâtea ori...
27. Pentru că mi-ai dăruit inimioara cu care dorm noaptea.
28.Pentru că m-ai ajutat de atâtea ori când am avut nevoie.
29.Pentru că m-ai ajutat chiar să-mi fac ordine în cameră.
30. Pentru că te gândeşti la mine indiferent de ceea ce faci: duş,mănânci,eşti la facultate...
31.Pentru că nu ştiam până acum cât de grozav e la mare cu prietenul.:))
32.Pentru că ai avut curaj să negociezi cu ai mei să mă lase la mare.;;)
33. Pentru că am avut curaj să îţi spun că te iubesc cu ai mei lângă mine.
34.Pentru că ai găsit tot felul de alinturi haioase.:P
35.Pentru că eşti deschis la chestii noi.
36.Pentru că te gâdili.
37.Pentru că îmi place fundul tău.:))
38.Pentru că ne uităm împreună la filmele pe care eu le aleg...:))
39.Pentru că ne place amândurora KFC-ul.
40.Pentru că m-ai făcut şi pe mine să-mi placă sosul de usturoi.=))
41.Pentru că ştii să găteşti...spre deosebire de mine.:))
42.Pentru că ai încercat să mă înveţi să conduc.
43.Pentru că ai stat cu mine şi ai avut grijă de mine atunci când mi-a fost rău.:(
44.Pentru că mă ţii în braţe până adorm.
45.Pentru că nu te-ai supărat că patru luni ai mei n-au ştiut de noi.:))
46.Pentru că mi-ai făcut cadou brelocuri.:))
47.Pentru că mereu îmi spui că mă vrei lângă tine,atunci când suntem departe unul de celălalt.
48.Pentru că m-ai învăţat să mă plimb cu caiacul(aşa cred că se numeşte).
49.Pentru că am stat atâtea seri în vară,pe leagăn.
50.Pentru că avem o melodie a noastră.
51.Pentru că eşti plin de tandreţe când chiar am nevoie de asta.
52. Pentru că în braţele tale mă simt cu adevărat liniştită.
53.Pentru că m-ai învăţat atâtea lucruri bune.
54.Pentru că îmi dăruieşti trandafiri albi...preferaţii mei.
55. Pentru că eşti singurul care mă felicită când e vorba de împliniri personale minuscule, care înseamnă mult pentru mine, dar nimic pentru ceilalţi.
56. Pentru că încă mă iubeşti dupa un an şi jumătate.
57. Pentru că îmi citeşti blogul.
58.Pentru că majoritatea articolelor mele sunt despre tine...
59.Pentru toate tâmpeniile pe care le spui uneori.:))
60.Pentru că mă ţii de mână pe stradă.
61.Pentru că ne stă bine împreună.
62.Pentru că mă placi aşa cum sunt !
63.Pentru că pot să-ţi spun aproape orice.
64.Pentru că ţi-ar păsa dacă aş păţi ceva.
65.Pentru că mi-ai zis mai demult că nu vrei să mă pierzi.
66.Pentru că facem atâtea lucruri fără măcar a fi împreună.
67.Pentru că îmi place cum zâmbeşti.
68.Pentru că îmi plac aproape toate pozele tale.
69.Pentru că îmi ştii numărul de telefon.
70.Pentru că mă faci să râd atunci când sunt sad.
71.Pentru că ai vrea să te trezeşti lângă mine dimineaţa.
72.Pentru că aş putea găsi mereu motive să te iubesc tot mai mult.
73.Pentru că iubeşti animalele...
74.Pentru că te-aş privi ore în şir...
75.Pentru că atunci când suntem supăraţi mă împaci de fiecare dată...bine,în ultima perioadă eu am făcut asta mai mult.:-L
76.Pentru că aud vocea ta vibrând în toate zgomotele lumii.
77.Pentru că ai sta non-stop cu mine pe mess.
78.Pentru că îţi place cum arăt dimineaţa.:P
79.Pentru că eşti natural.
80.Pentru că ştii să te joci cu mine atunci când mă simt copil.
81.Pentru că eşti sensibil şi adorabil.:)
82.Pentru că în fiecare zi îmi spui că mă iubeşti.
83.Pentru că ţii o poză cu mine pe desktop.
84.Pentru că nu fumezi.
85.Pentru că mă faci să mă simt protejată.
86.Pentru că ai pus brelocul meu ţicnit la cheile tale de la maşină.
87.Pentru că era să te înnec,dar tu nu te-ai supărat.:))
88.Pentru că mă pui mereu pe primul loc.
89.Pentru că ai încredere în mine.
90.Pentru că îţi dai seama atât de repede dacă ceva nu îmi convine.
91.Pentru că avem ora noastră de culcare.:X
92. Pentru că avem şi o propoziţie numai a noastră „ori amândoi ori niciunul”.
93.Pentru că uneori vrei să pari un dur.:))
94.Pentru că m-ai învăţat să iubesc.
95.Pentru că faci atâtea eforturi pentru a ne vedea.:(
96.Pentru că faci lucruri mici şi neînsemnate doar ca să-mi arăţi cât de importantă sunt eu pentru tine.
97.Pentru că îţi place cum scriu.
98.Pentru că mereu vei fi alături de mine.
99.Pentru că mai sunt atâtea de spus despre tine !!!
100.Pentru că TE IUBESC !!!

7 comentarii:

Evelyn spunea...

Livisor frumos, esti indragostita si e incurabil!:))


:*

Spor si la mai mult!

Grațiela spunea...

Superb... <333 Nici nu pot exprima ce simt citind randurile tale... fiindca as fi prea extravertita, God damnit! Bravo :*

Coc spunea...

si as mai scrie inca 100>:D<. am citit aceste randuri cu o dragoste imensa>:D<. sunt asa incantat:X. intodeauna am apreciat ce ai scris, mai ales cand era ceva frumos. dar de data asta este ceva special. imi place extrem de mult. si da, suntem de un an si 6 luni impreuna. esti asa deosebita>:D< te iubesc! te iubesc! te iubesc! te iubesc!

Livia`` spunea...

Stiu Eve`:))
Dar ce exprimare Gratiela`!=))
Multumesc`:X
Si eu sunt incantata ca m`am gandit sa scriu cele 100 de motive pentru care TE IUBESC...dar mai am atatea de spus...nu`mi ajung doar 100`:))...am petrecut clipe frumoase impreuna pe care nu le pot transpune in scris,si`ar pierde din magie !
>:D<
Sunt fericita ca esti mereu alaturi de mine,TE IUBESC !!!:X

Joc de nuanţe spunea...

87 just made my day. =))
superb.

Livia`` spunea...

;)>:D<

C.Constantin spunea...

frumos:)