THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

duminică, martie 21, 2010

Visez cu TINE !


imaterială ca un fulg
merg cu spatele pe culoarul memoriei tale.
Timpul se târăşte cu paşi de plumb,dar TU
atent la spuma de cuvinte-imagini ce-ţi inundă ecranul retinelor
îţi aminteşti.da,îţi aminteşti chiar şi aşa că ÎNAINTE de NOI
amândoi trăiserăm...
Ne treziserăm în zeci de mii de dimineţi
visaserăm zeci de mii de vise
ne îmbrăcaserăm şi ne dezbrăcaserăm de zeci de mii de ori
trăiserăm.Şi căutam mereu o ieşire
o ieşire reală.
Şi sărutaserăm atâtea guri nepredestinate
şi îmbrăţişaserăm atâtea trupuri nepăsătoare.


Dar ACUM,acum când ne reîntâlnirăm
dragostea avu loc...
Da,de acum o să ne mestece atom cu atom !


Brusc,ochii tăi nebuneşti mă simt atingându-ţi irisul din greşeală.
EU,cea care a confundat realul cu irealul
EU,cea care are nevoie de TINE
EU,cea care tocmai s-a contopit cu răsuflarea ta
EU,cea care se consideră doar un reflex
pe corneea ta translucidă
şi care are prejudecăţi idioate,dar te înţelege.înţelege ce vrei TU.


TU vrei exageratul în drepturi regeşti pentru AMÂNDOI
vrei să stăm ochi în ochi
mână în mână...
Am ajuns în ventriculul tău stâng.
E cald aici.îţi simt dragostea cum pulsează.
Hai să ne îmbrăţişăm,să ne pătrundem
până când oasele ni se sudează
până când globulele ni se amestecă
până când devenim un ÎNTREG !
                       Mi-e dor de tine...

8 comentarii:

Evelyn spunea...

E poezie!!!


Nu pot sa cred:O


Minunat!!!!!>:D<

Livia`` spunea...

Ştiu că eşti şocată:))
Dar am relizat că prin poezie îţi poţi exprima mai bine sentimentele,e mult mai uşor...
îŢi mulţumesc,mă bucur că-ţi place:)



>:D<`

Radu spunea...

Ce chiuuuut, cum ar zice Heli. Imi plac mult asocierile pe care le faci.:*

Grațiela spunea...

Awhhh <3

Coc spunea...

E asa deosebita>:D<. tu, iubita mea esti asa deosebita. aceasta poezie m-a facut sa imi sara in sus de bucurie sufletul stiind ca este vorba de noi 2. E extrem de frumoasa. te iubesc scumpa mea>:D<:*:*

Grațiela spunea...

Te asteapta un premiu la mine pe blog :>

Joc de nuanţe spunea...

tot stau şi mă holbez ca o imbecilă fără nimic inteligent de spus aşa că am sa zic doar: ÎMI PLACE!

Livia`` spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.