THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

luni, decembrie 07, 2009

Leapşă de la Graţi;;)


A. Şapte lucruri pe care le-ai colecţiona de plăcere:
1.Scoici(ador sideful lor)
2.Timbre vechi şi de valoare(...îmi inspiră o poveste nespusă)
3.Brelocuri(sunt înnebunită după aceste lucruşoare caraghioase`:x`prietenii ştiu cum car după mine teancul de brelocuri agăţate la chei :))
4.Amintiri(cred că sunt cele mai importante de colecţionat...gen scrisori,felicitări,jurnale,oracole...toate astea o să-mi amintescă peste ani de întâmplările frumoase pe care le-am trăit şi de oamenii pe care i-am întâlnit..:(
5.Reviste(cred că de prin clasa a V-a tot le strâng...am un dulap plin cu reviste Bravo Girl şi Cool Girl...hmm şi câteva National Geographic :))
6.Bijuterii vechi`:x (chiar dacă nu le port:))
7.Obiecte din jad(Îmi plac foarte mult, indiferent de culoare sau formă...)
B. Şapte lucruri pe care nu le-ai colecţiona:
1. CD-uri cu jocuri...ce prostie:))
2.Cartele telefonice(ce rost au?)
3.Pietre
4.Sticluţe de parfum(din moment ce s-a consumat parfumul...de ce să păstrez sticla?:)
5.Cărţi(am o bibliotecă doar din cărţi pe care le citesc sau pe care intenţionez să le citesc,nu doar pentru designul lor)
6.Şerveţele(dacă văd un şerveţel şi am nevoie de unul în momentul acela îl folosesc fără resentimente:))
7.Clopoţei(dacă nu sunt "in mood"aş lua-o razna la auzul acelor sunete stridente`:|)
C. Ai colecţionat vreodată ceva?
Păi sunt cam obsedată de haine...când sunt tristă,dar totuşi beneficiez de resurse materiale,o şedintă de shopping îmi redă pur şi simplu zâmbetul pe buze:))`.Aaa...şi sunt pasionată de numismatică(monede-cea mai veche e din 1717:x`),cât şi de colecţionarea de bancnote vechi`.
D. Care este cel mai frumos cadou pe care l-ai primit vreodată?
Sunt mai multe...dar(există un dar)cel mai mult mi-a plăcut buchetul de trandafiri albi(îi ador !) primit de la prietenul meu,dăruit  în faţa clasei...a fost o surpriză neaşteptată !`Am rămas perplexă când l-am văzut`:)):x`
E. Ce vrei să primeşti de Crăciun?
Multă multăăăăă dragoste şi atenţie... şi poate un ceas negru mare,cum îmi place mie.:)

Leapşa merge mai departe la Nico şi Florina :)

3 comentarii:

Florina spunea...

Moneda aia din 1700 costă acum o avere.:X Obişnuiam şi eu să colecţionez dar nu ştiu cum a pierit pasiunea pentru ele...

Grațiela spunea...

frumos frumos... am descoperit lucruri noi si chiar... nebanuite! =D>

Livia`` spunea...

Pe criza asta...mai cumpara naiba monede`:))