THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

miercuri, decembrie 08, 2010

tu nu mai erai aici...

Doar când plouă pot să ne crească aripi,
Îmi spuneai,
Doar când plouă poți să îți dai seama
Ce e aceea, de fapt, fericirea.
O să îți cumpăr Universul
Cu o mie de lei
Ca să găsești fericirea în formă de plasmă...
Uite-te în sus și imaginează-ți că acolo e imperiul tău.

Dar nu văd nimic,
Ți-am spus,
Plouă și mă dor ochii de atâta umbră.

Nu-i nimic, mă linișteai în șoaptă,
Nu-i nimic,
Poți să închizi ochii.
Imaginează-ți că vezi plasma ca pe o carte deschisă,
Și poți să citești în stele
Cum arată îngerii în fapt
Și cum coboară fericirea de sus.

Nu văd nimic,
Nu pot să văd nimic...

Închide ochii, mi-ai spus
Punându-mi mâinile pe gene,
Închide-i, și o să simți cum ploaia
Îți face aripi.
Universul e al tău, îți amintești,
Ți l-am cumpărat.
Acum taci și privește cerul pătrat
În picăturile atât de rotunde de ploaie.

Și-am stat așa ore întregi
Încercând să descifrez ce scrie acolo sus
Și când am deschis ochii
Nu aveam nici aripi, iar tu nu mai erai aici.
Ploua...
Și-am închis din nou ochii...

2 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

Doamne.:| Ascult acum colinde cantate de Mriah Carey si plang pe poezia ta... Mereu pui mult suflet>:D<

Evelyn spunea...

Poate ca noua oamenilor ne place sa credem intotdeauna ca am descoperit perfectiunea, dar ea nu exista printre noi si atunci cand ne dam seama, suferim fara rost.

Trebuie doar sa acceptam ca suntem cu totii oameni si ne-am scuti de atatea si atatea.