THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

miercuri, septembrie 15, 2010

Back to school...:|

Vacanţaaaa. Unde e  vacanţaaaaa….? Vreau la ea.  Nu sunt deloc entuziasmată şi nici împăcată cu gândul că trebuie să mă trezesc din nou la ora  6:30 după trei luni în care m-am trezit în jurul orei 11. School sucks !!!  Ciudat însă, pentru că de obicei eram fericită că îmi voi întâlni colegii, treceam peste toate inconvenienţele legate  de şcoală, dar acum…fâs,nimic. Probabil pentru că acum m-am ciocnit numai de feţe plictisite, obosite, pline de “aere”, mai ales  pline de “egoism”, ca şi când n-am fi colegi, ci nişte  străini. Ne-am schimbat, din păcate din rău în mai rău. Între noi  există o lege nescrisă, ce ne face să nu băgăm  o anumită persoană din clasă în seamă , doar pentru că face parte dintr`un alt grup (da, sunt numai bisericuţe în clasă) cu care nu ai voie să interacţionezi, sau dacă vai, ai făcut o asemenea greşeală, fii sigur că ţi se va reproşa. De ce atâtea prejudecăţi, când am putea fi toţi un grup unit, o gaşcă mare  în care să ne simţim bine, nu de care să râzi sau pe care să o bârfeşti? De ce? De ce nu putem fi toleranţi, de ce nu putem să ne acceptăm unii  altora ideile? E dezamăgitor, gândindu-ne că suntem totuşi în ultimul an de liceu, în care se presupune că nu e loc de aroganţă !!! Poate vă vin minţile la cap, măi coleguţilor,măi !!! Până şi “ieşeala” noastră de luni, ne-a arătat de fapt cum suntem, pentru că deşi eram toţi la o masă, vorbeam tot în grupuleţe. Ruşinică…fiecaruia dintre noi. Ce am scris aici reprezintă un protest. Nu trebuie decât să lasăm mândria la o parte, să renunţăm la aerele de superioritate, totul  pentru ca măcar un an să fim o adevarată echipă şi la bine şi la greu  !!! Peace be with you, people !!! Dacă nu asta, sper ca macar întâlnirea de 10 ani să nu arate ca cea de acum.…speranţa moare ultima !!! :))))


 :)



3 comentarii:

Constantinov Rada spunea...

Sa stii ca ai mare dreptate. Am scris si eu ceva asemanator, insa mai subtil. Dar nu ai ce sa le faci, mai Livia. Lasa-i in pace. Stai cu cine ti-e tie mai bine, nu incerca sa te bagi in seama cu cineva caruia stii ca nu-i pasa atat de mult. E ultimul an. Pune-te pe primul loc! Atat conteaza.>:D<

Radu spunea...

Unde sunt facute pozele alea de la munte?:D

Livia`` spunea...

Sunt facute la Ranca. M`am simtit chiar foarte bine, este un loc pe care vi`l recomand pentru liniste si peisaje extraordinare`:).